.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در حاشیه سفر استاندار و مديران به چین،سیل بهشهر و...
آقای استاندار ؛ سفر بخیر اما...!
شمال نيوز: سفرقریب الوقوع به چین استاندار و جمعی از مدیران استان در شرایطی اتفاق می افتد که مردم چند شهر مازندران با مشکلات سیل اخیر دست و پنجه نرم می کنند و شهرستان بهشهر به عنوان کانون اصلی این مشکلات نیازمند عزم جدی مدیریت ارشد استان است ...
آقای استاندار ؛ سفر بخیر اما...!

شمال نيوز: خبر سفرقریب الوقوع استاندار مازندران و جمعی از مدیران استان به یک کشور خارجی دیگر خبر مهم و قابل توجهی برای مازندرانی ها نیست ! چرا که در طول یکی دوسال گذشته مردم مازندران این گونه اخباررا بارها از رسانه ها شنیده اند !سفرهایی که هیچ نتیجه ملموسی برای مازندران نداشته است .

جدای از نقد جدی بر خروجی این گونه سفرهای خارجی که در گذشته به مالزی ، کنیا و...صورت پذیرفته است ، سفرخارجی استاندار مازندران اما اینبار با دفعات قبل تفاوتی اساسی دارد .

سفر به چین از سوی علی اکبر طاهایی و جمعی از مدیران استان در شرایطی اتفاق می افتد که مردم چند شهر مازندران با مشکلات سیل اخیر دست و پنجه نرم می کنند و شهرستان بهشهر به عنوان کانون اصلی این مشکلات نیازمند عزم جدی مدیریت ارشد استان است .

استاندار مازندران که حضور دیر هنگامش و صرفا با نگاه همراهی با معاون اول رئیس جمهوری در بهشهر با اتقاداتی همراه بود ، با این سفرنیز بر این انتقادات افزوده است .

از سویی همراهی مدیران کل جهاد کشاورزی و کار که با توجه به مشکلات عدیده کشاورزی و از بین رفتن فرصت های شعلی در مناطق سیل زده باید حضوری مستمردر این مناطق داشته باشند ، در این سفر خارجی بر نگرانی ها می افزاید .

تنها جملاتی که اکنون علی رغم تذکربرخی دلسوزان استان که در رسانه ها نیز منتشر شده است و مورد اعتنای طاهایی قرار نگرفته می توان گفت اینکه :

آقای استاندار ؛ سفر بخیر اما ...

آقای استاندار ؛

سفربخیر اما ای کاش قبل از سفربه چین ،  یکبار اخبار استان تحت مدیریت خود را مرور کرده و از وضعیت بغرنج سیل زدگان بهشهری مطلع می شدید و آنگاه عزم سفر می کردید.

سفربخیر اما ای کاش برای یکبار هم که شده فارغ از گزارشات اداری و گیر و دارهای مرسوم و فلاش دوربین ها به خیابان ها و کوچه های فراش محله بهشهر بروید و با آلام و دردهای مردمی که حالا یک هفته ازمصیبت آنان می گذرد آشنا شوید .

سفربخیر اما ای کاش استانداری میزان هزینه های سنگین این سفر برای هر یک از مدیران ( بلیط هواپیما ، هتل ، اقامت و ...) را اعلام می نمود تا مازندرانی ها با توجه به وضعیت فعلی استان قضاوت کنند که اهمیت این سفر بیشتر است یا رسیدگی به سیل زدگان بهشهری .

سفربخیر اما ای کاش قبل از سفر به چین گزارشی از خروجی و ماحصل سفرهای قبلی خود و دیگر مدیران استان ، که از جیب همین مردم هزینه شده است را منتشر می نمودید .

وکلام آخر !

البته بدلیل عدم انتشار نتایج سفرهای قبلی مدیران استان به برخی کشورهای خارجی ، اطلاعی از اهداف مهم !!! این سفر در دست نیست اما با مروری بر اخبار جهان به لغو سفرهای خارجی برخی روسای جمهور به خاطر سیل در کشورشان بر می خوریم که لغو این سفرها  قابل تامل و صد البته برای این کشورها کم اهمیت تر از سفر استاندار به چین نبوده است !

رییس جمهور چین به دلیل زلزله سفر خود به برزیل و ونزوئلا را لغو کرد(1389)
نخست وزیر پاکستان دیدارش از امریکا را به دلیل سیل لغو کرد.(1390)
نخست وزیر تایلند به دلیل سیل سفر به اپک را لغو کرد.(1390)
هوگو چاوز رئیس جمهور ونزوئلا برای رسیدگی به اوضاع در پی جاری شدن سیل و رانش زمین ناشی از بارش شدید باران، سفر خود را به آرژانتین و برزیل لغو کرد(1390)
رئیس جمهور بولیوی سفر آتی خود به آمریكا را به خاطر سیل اخیر در كشورش لغو كرد.(1386)

به هر ترتیب از استاندار مازندران و دیگر مدیران همراه انتظار می رود با توجه به شرایط فعلی استان و ساماندهی وضعیت هم استانی های سیل زده ، با لغو سفر خارجی خود هزینه های اختصاصی سفر را به مصیبت دیدگان فاجعه سیل بهشهر و برخی از مناطق دیگر استان اختصاص داده تا هم موجبات رضایت خداوند را فراهم نموده و هم با رسانه ای نمودن لغو سفربه چین بدلیل سیل اخیر و لزوم حضور مدیر ارشد استان در کنار مصیبت زدگان و نظارت مستقیم بر خدمات رسانی مسئولان تحت امر خود به آسیب دیدگان از سیل ، نگاه مردم ، معطوف و دلگرم به دلسوزی و مردمداری استاندار ودیگر مسئولان استان شود . ان شالله

محسن گرجی
 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 29 مهر 1391
این کشورها که نام بردی، یا بی دین هستند یا دین انحرافی دارن؛ فقط مسئولین ما روایتی از دین دارن که اینگونه به حمایت ازمردم بر می خیزن؛ ادم واقعا متاسف می شه که از بولیوی هم کمتریم!!!!!!
A bdollah 29 مهر 1391
خدا پدرت بیامرزه,استاندار سالهاست که گوشش عمل نمیکنه و نمیشنود و همه قوتش در زبانش متمرکز شده و فقط بلده حرف بزنه,عمده مدیران مورد تاییدش نیز از این صفت(جونه گرم و چرب)بهره مندند.خدا عاقبت مازنیها رابا این
مدیران!!!!ختم بخیر گرداند
مهران 29 مهر 1391
بزرگترها می توانند یک کار بکنند . اون هم اینکه ابلاغش را مثل آقای متکی در سفر لغو کنند
farhad 29 مهر 1391
اييييييييييييييييي شمال نيوز خودتو الكي خسته نكن.كو گوش شنوا؟؟؟
شهروند مازندراني 29 مهر 1391
تا دل نسوزد اشكي نيايد
قرار است ازچين سيلابند و سد و نيروهاي امداد و نجات چيني وارد كنيم كه در صورت بلاياي طبيعي وارد عمل شوند كه خود يكي از دست آوردهاي سفر مي باشد به نظر شما مشكلي است؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟
نا شناس 29 مهر 1391
پول به صداوسيماي استان بده تا رپرتاژ خبري براش برن كه چه سفر كاري و مهميه
يه فرشته 29 مهر 1391
چه عجب آقاي برادران رايت مقاله انتقادي ننوشت شايد مي ترسيد طاهايي ناراحت بشه و ديگه پيگير كار فرح آباد نشه
nima 29 مهر 1391
دوستان
خودتونو خسته نکنید شمال نیوز هم دنده سه کار میکنه
محمد 29 مهر 1391
جالبتر از همه اینکه مسئولین کشوری در کشور های دیگر چند ساعت پس از حادثه در محل حضور پیدا می کنند اما میئولین استانی ما پس از چند روز
علي 30 مهر 1391
لطفا از دستاورد اين سفر براي توسعه استان چند تا مديركل دلسوز از چين وارد كنيد شايد فكري به حال استان شود تا موضوع اشتغال و سرمايه گذاري حل شود
نا شناس 30 مهر 1391
آقای رمدانی عزیز مدیر محترم سایت شمال نیوز حضرتعالی هم که دفعه قبل همراهشون بودی و کلی دفاع کردی که خیلی باز دهی داره منظورم همون سر و صدای سفر آنتالیا ست
شاهرخ 30 مهر 1391
تا این سانسور مسخره وجود داره ، روز به روز خرفت تر خواهیم شد
نا شناس 1 آبان 1391
به ترکیب اقایان توجه کنیداین اقایان رفتند چین تا با اوردن محصولات، مصنوعات وکارگر چینی خدمت بزرگی به نامگذاری این سال یعنی حمایت از کار وسرمایه ملی کنند!چطوری؟ماکه حالا الحمدالله وضع مالی وبودجه کشورمون خوبه بهتر با اینگونه واردات از سرمایه های ملیمون خوب حفاظت کنیم خلاصه اینهم نوعی حمایته دیگه باور نمیکنین؟!نکنین اینقدر بگین تا اونجاتون بقول ان معروف بترکه!چشم هرچی حسوده گشاد!!
نا شناس 1 آبان 1391
اگه جرات داشتی کامنتی که در انتقاد از آقای رمدانی گذاشتم رو تایید می کردی تا همه بدونن که رمدانی برای چی این مطلب رو زد

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.248 seconds.